czwartek, 13 lutego 2014

Uczniowie pasjonaci - malowanie Adrianny

"Odkąd byłam mała, zawsze lubiłam rysować. Bazgrołki, które rysowałam w przedszkolu czy te, które robiłam dla mamy, by potem zawisły na drzwiach naszej lodówki, były początkiem tego wszystkiego. Robiłam to, bo kochałam to robić. Rysuję do dzisiaj, spotykając się zarówno z wyrazami uznania, jak i konstruktywną krytyką, która mocno mnie podbudowuje. Stosuję wiele metod, począwszy od tradycyjnych ołówków, przechodząc przez markery, a skończywszy na farbach. Staram się uchwycić to, co czuję w danej chwili i przekazać emocje, co jest dla mnie najważniejsze. Mam nadzieję, że kiedyś moje hobby stanie się czymś poważniejszym :)" - tyle o swoim malowaniu powiedziała uczennica klasy III Adrianna Szczyra. Poniżej próbki jej prac.



 

 

 

 





                             

Na urodziny 6-letniej Nikoli Kubiak Ada przygotowała szczególny prezent - portret dzielnej dziewczynki:



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz