wtorek, 28 października 2014

Niebo do wynajęcia wg Mateusza Drabka

SCP–2260

Nr obiektu: 2260
Klasa obiektu: Bezpieczny

Specjalne procedury przechowywania: SCP-2260 jest przechowywane w małej metalowej skrzynce w zamkniętej komorze w Sektorze-5. Obiekt jest nieruchomy i żadne dalsze procedury przechowywania nie są wymagane.

Opis: SCP-2260 jest strzykawką ze szklaną fiolką bez podziałki i metalową igłą o średnicy 0,9mm oraz długości 2cm. Wypełniona jest niebieskim płynem określanym jako SCP-2260-1. SCP-2260 uzupełnia się samoczynnie po upływie 24 godzin od opróżnienia fiolki.

Po wprowadzeniu SCP-2260-1 do układu krwionośnego jakiejkolwiek osoby, substancja jest rozprowadzana po organizmie. Pobudza ona układ nerwowy wytwarzając fałszywe impulsy, które są odbierane przez mózg jak naturalne. Wymusza to sen u odbiorcy płynu. Następnie występują zaburzenia percepcji w postaci halucynacji wzrokowych, słuchowych i somatycznych. Efekt mija po czasie 30 minut do 2 godzin od wprowadzenia SCP-2260-1 w zależności od wprowadzonej dawki.

Halucynacje u biorców SCP-2260-1 opisywane są przez nich jako realistyczne. Odnoszą się zazwyczaj wizji raju oraz utopii.

Po przebudzeniu obiekty testowe funkcjonują normalnie. Testy nie wykazują u nich mutacji, uszkodzeń tkanek, ani reakcji alergicznych.

Incydent 2260-1-1: Podczas testu 22/11/2024 substancja została podana obiektowi testowemu w dawce 7cm3. Po przebudzeniu obiekt testowy D-4319 wykazał zmiany psychiczne, zaczął miewać halucynacje występujące w różnych odstępach czasu. D-4319 został przeniesiony do strefy izolacji. Dalsze badanie zostaną przeprowadzone.

Załącznik #1: SCP-2260-1 miał zostać udostępniony na rynku medycznym. Plan został zawieszony po teście opisanym na dokumencie 2260-III. Decyzja o kontynuacji planu zostanie podjęta po przeprowadzeniu odpowiednich badań.


Załącznik #2: Dostęp do dokumentu 2260-I oraz II ma personel poziomu 1 lub wyższego. Dokument 2260-III jest dostępny wyłącznie dla pracowników poziomu 4 lub wyższego.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dokument 2260-I

(D-1532 jest 25-letnim mężczyzną rasy kaukaskiej o wątłej posturze. Jego układ immunologiczny pracuje normalnie. Przedstawiciel klasy D nie wykazuje żadnych zaburzeń psychicznych oprócz klaustrofobii. Podczas testu osobnik nie jest pod wpływem żadnych substancji ani leków wpływających na działanie układu nerwowego.)

Pracownik klasy 2 wstrzykuje SCP-2260-1 do krwioobiegu D-1532. D-1532 zasypia po 2 minutach od podania preparatu.
Sen przebiega normalnie. Po 34 minutach od podania substancji obiekt testowy budzi się.

Dr Higgs: Czy mnie słyszysz?
D-1532: Kto, ja?
Dr Higgs: Proszę podążać wzrokiem za ruchem mojego palca.

Dr Higgs porusza swoim palcem. D-1532 podąża za nim wzrokiem.

Dr Higgs: Reakcja na bodźce wzrokowe i słuchowe poprawna. Proszę opowiedzieć mi co się z panem działo po otrzymaniu zastrzyku.
D-1532: Obudziłem się w lesie. Rozejrzałem się, wokół rosło dużo drzew owocowych. Zerwałem i zjadłem jeden, smakował niesamowicie. Postanowiłem się przejść. Parę kroków dalej natknąłem się na źródło wody i napiłem się z niego. Woda była idealnie czysta. W oddali zauważyłem dym. Pobiegłem w jego stronę. Na miejscu było ognisko i kilka innych osób. Powitali mnie i zaczęliśmy rozmawiać.
Dr Higgs: O czym rozmawialiście?

D-1532 zastanawia się chwilę przed udzieleniem odpowiedzi.

D-1532: Nie pamiętam. Wtedy wszystko się urywa.
Dr Higgs: Jak długo trwały twoim zdaniem opisane przez ciebie wydarzenia?
D-1532: Jakieś pięć minut? Nie więcej.
Dr Higgs: Dziękuję bardzo. Proszę, abyś na chwilę wszedł do pomieszczenia obok.

D-1532 wchodzi do ciasnego pomieszczenia. Drzwi zostają za nim zamknięte. Wnioskując z nagrania z kamer, D-1532 nie wykazuje już skłonności klaustrofobicznych.
D-1532 zostaje wypuszczony z pokoju testowego i odesłany do swojej celi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz